Tuesday, January 21, 2020

BERATUS DUIT HABIS GUNA UBAT KLINIK .


Akhirnya SERASI DENGAN ASMAK . Terima kasih IBU MERTUA ku sebab recommend kan produk terbaik ni 😍😍😍

Terkena sakit kulit kat tangan, kaki .
Tebal berkuping-kuping . Bisanya ... huh..
ALLAH je tahu bila gatal merenyam.

Mula-mula sangsi nak guna PRODUK ASMAK.
“Boleh ke baik guna produk ni? Atau aku teruskan ke ambil ubat dari doktor?”

“Tapi dah beratus duit aku habis bagi ke klinik tapi sakit kulit aku tak baik-baik juga. Tawakal cuba produk ni lah ! Mana tau asbab penggunaan produk Asmak - Minyak dan Bedak Callovera yang pengedar recommend , sakit aku boleh baik. “
“Lagipun banyak feedback positif dari bacaan testimoni-testimoni pengguna terdahulu”

Duit dihulur , produk diterima . Dan akan disambut. Maka cukuplah rukun bermualamat .

.
.
.

Usai mandi , aku terus sapu #MinyakAsmak dan #BedakCallovera yang baru beli tadi . Berkobar-kobar nak sapu sebab tak sabar nak tengok hasilnya.

Mulakan dengan Bismillah.
Hmm...Sapu kat tangan dulu lah. Test dulu. Agak berkesan baru sapu kat kaki. (Masih ragu-ragu nak mencuba )

“Okeh... Bismillah.. Mula-mula sapu minyak herba Asmak, sapu dan gosok sehingga minyak serap ke kulit. Biarkan kejap lepas tu mula lah calit Callovera . Lapikkan kat atas sapuan minyak asmak tadi. Dan selesai.”

Dua hari diulang step yang sama setiap kali selepas mandi@bersihkan diri.

Hari ke 3 ,

“ibu .. ibu .. tengok ni. Nampak tak bu? Nampak tak?”
“Hilang dah ibu kuping-kuping kat tangan ni. Dia luruh sendiri. Dan saya perasan 2 hari ni dah kurang gatal dan bisa kat luka tu.”

“Ibu terima kasih!!! Terima kasih!! Saya nak sapu kat kaki pulak lah lepas ni”

Gembira sungguh aku tengok kesan penggunaan Produk Asmak ni. Okeh .. aku share kan gambar kat kaki aku sebelum dan selepas aku guna produk terbaik ni!!!

TERIMA KASIH IBU . ❤ TERIMA KASIH ASMAK ❤

Lepas ni aku nak recommend ke kawan-kawan produk Asmak . 😀

KreditStory :#NoorazuraNgaliman

#StokisAsmakMelaka
0126206750



No comments:

Post a Comment