Friday, October 25, 2019

Asmak !

Agen² Asmak tak kira berada di level mana pun merupakan  individu yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi untuk berdaya saing dalam bisness Asmak .Dalam bisness asmak ni , kami saling menyokong antara satu sama lain  samada yg bekerja atau suri rumahtangga.

Setiap ahli team  sentiasa menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamat bersama iaitu menyebarkan kebaikan produk asmak untuk semua.Kekitaan yang erat tiada yang berat.

Sentiasa meminta pandangan untuk setiap tindakan yang  dilakukan ke arah kejayaan agar dapat  melakukan tindakan yang tidak mampu diimaginasikan oleh orang lain.Berani Berkorban dan Berubah, Kejayaan adalah Ganjarannya

Tiada jalan singkat untuk kami sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Orang yang berjaya juga mampu menimbulkan perasaan kagum serta takjub orang lain kerana kejayaan dan kehebatannya

Belajar dari pengalaman adalah guru yang paling baik. Jatuh pada lubang yang sama adalah suatu kebodohan.Perlu optimis dan tidak berputus asa, mampu memperbaiki kesalahannya dan keluar daripada krisis serta mengubah kerugian menjadi keuntungan.

Sesuatu yang kami inginkan sebenarnya mudah diperolehi jika  berusaha dan berfikiran positif kerana pasti akan ada jalan untuk mencapainya. Tetapi jika  memulakan sesuatu kerja dengan alasan maka pasti kegagalan yang menanti dipenghujung nanti.

Baik kaya adalah kaya hati, sebaik-baik bekal adalah takwa, seburuk-buruk buta adalah buta hati dan sebesar-besar dosa adalah berdusta.

So setiap produk asmak kami telah guna sendiri , jadi apa yg dikatakan dan yang dikongsikan adalah dari pengalaman sendiri  atau pengalaman kekwn atau pengalaman customer yg benar² berlaku. Bukan yg diada²kan untuk melariskan jualan.


No comments:

Post a Comment