Friday, June 14, 2019

Bunga Raya Bunga Kebangsaan Malaysia

Cuaca di Malaysia tak menentu sekarang ni kan? Hujan panas, hujan panas je sekarang. Kadang-kadang kalau nk basahkan rambut risau juga rambut tak kering kalau cuaca hujan, pastu mula laa ada kelemumur. Bila panas pulak kulit kepala jadi kering dan berminyak. Sedih juga bila nk buka tudung depan rakan-rakan, suami dan keluarga. Hmm..😔

Takda ke produk yang boleh selesaikan masalah saya ni?🤔 Boleh jadi murung bila kelemumur bersepah kat lantai bersama rambut-rambut gugur. Saya pun ambil fon try search google cara menyelesaikan kelemumur secara tradisional.

Ada lah jumpa pasal bunga raya ni katanya  lendir pada bunga raya dapat menghilangkan kelemumur , rambut nampak lebih bersinar, menguatkan rambut dari akar, dan memberi kesegaran pada kulit kepala. Wow.. banyak juga kebaikan bunga raya ni. Saya pun cuba laa buat tapi jadi malas pun ada nak cari bunga raya satu hal 😂. Saya pun cari solution ada tak shampoo bunga raya ni. Saya pun cari di FB dan jumpa. 

Shampoo Bunga Raya Plus (6 in 1) 🌸 yang terdiri daripada bahan-bahan botanik seperti:

🌺 Bunga Raya
🌺 Coconut Oil
🌺 Babassu Oil
🌺 Tea Tree Oil
🌺 Jojoba Oil
🌺 Acerola

Kalau nak cerita kat sini panjang pula. Nak tahu lebih lanjut boleh Pm atau wasap saya.

0126206750

#ShampooBungaRayaPlus



No comments:

Post a Comment