Thursday, April 11, 2019

Aku digelar pelbagai nama..
Asbab rupaku yang hitam melegam ni..
Manusia memanggilku sebegitu rupa..

Hitam laaa..
Kicap laaa...
Aduhaiiii sedihnya aku 😖

Namun,
Aku GEMBIRA asbab aku diciptakan mereka aku dapat membantu kehidupan mereka 😍

Siapakah aku?
Aku adalah....

1.Satu-satunya minyak sapuan yang menggunakan habbatussauda sebagai ramuan utama.

2.Bernotifikasi dengan Kementerian Kesihatan Malaysia

3.Dari respons ibubapa, ramai berpuas hati menggunakan minyak ini keatas anak mereka yang selsema, batuk, semput, luka digigit nyamuk dan banyak lagi kegunaan lain.

4.Tekstur minyak yang tidak melekit. Mudah kering selepas disapu.

5.Mudah di bawa ke mana sahaja.

6.Sesuai digunakan oleh semua usia.

7. Penggunaan yang konsisten menyebabkan sakit ringan mudah sembuh

8. Harga yang berpatutan

Kredit:'Afifah Mokhtar

Stokis Asmak Melaka
0126206750
Yani

No comments:

Post a Comment