Saturday, January 16, 2021

 “Alhamdulillah masalah allergic rhinitis anak saya sembuh dalam masa 2 bulan. Dah boleh pergi main dengan kawan-kawan dia macam biasa.” - Puan Nora


Beliau cerita lagi, kulit anaknya dahulu sangat teruk, sehinggakan habuk pun tak boleh kena dan tak boleh terlalu sejuk. Kalau tak, memang anak saya akan bersin teruk sampai merah matanya. 


Kemudian adalah sepupu saya ni rekemenkan saya guna Minyak Herba Asmak. Awalnya tak percaya juga, tapi lepas sapu sapu tu, 4-5 hari Alhamdulillah dah makin berkurangan bersin anak saya.  


Terus saya cari seller Minyak Herba Asmak ni di FB dan ada rupanya pengedar Minyak Herba Asmak berdekatan kawasan rumah saya ni. Lagi senanglah saya nak beli buat standby stok kat rumah ni. 


Cara guna pun mudah.


1- Sapu-sapu je di bahagian hidung, leher dan ubun-ubun anak sekali sehari 

2- Biarkan begitu saja, 


Senang kan ?

.

Tak perlu nak risau pasal kesan sampingannya. Sebab minyak ni selamat dari bahan kimia. Bahan-bahan dari Minyak Herba Asmak ni pun semuanya berasaskan bahan-bahan semulajadi. Alhamdulillah, memang berbaloi-baloi. 

.

Ada yang nak cuba Minyak Herba Asmak ni boleh tekan link di bawah ya

☺ 


#MinyakHerbaAsmak




No comments:

Post a Comment