Wednesday, January 13, 2021

Lotion ABC

 LOTION TU BETUL MUJARAB LA KAK‼️


"Sebelum nie kulit anak saya merah ruam² panas. Macam² dah saya sapu tapi saya tengok tak hilang pun ruam tu. Makin gatal & tergaru² ade la." 


"Alhamdulillah lepas jer saya sapu Lotion Asmak Baby Care nie ruam merah tu terus hilang. Anak saya pun dah tak menggaru garu lagi. Happy sangat², lepas nie nak repeat lagi la!"


Bukan setakat ruam & gatal² jer, banyak lagi kegunaan lotion asmak baby care nie tau. Nak tau sebab ape lotion nie best🙋‍♀️ Meh kite tengok ada apa dalam lotion Asmak Baby Care (ABC) ni🤗


🌸Aqua - memutihkan kulit, mempercepatkan proses pemulihan luka, menghilangkan parut luka


🌸Emullium delta - Mencerahkan & memutihkan kulit,membuat kulit lebih bersih dari sel² kulit mati,penghalang sinar uv , mnghaluskan kulit 


🌸Clove oil - Sumber antioksidan, menjadikan kulit lembut dan menghilangkan bekas-bekas parut


🌸Ginger oil - melega gangguan kembung perut, menjadi penahan rasa sakit, boleh dijadikan sebagai antiseptik, baik pulih sistem pernafasan


🌸Portulaca ext - membuang sel kulit mati, mencerahkan kulit, menjadikan kulit berasa lembut


Wahh, patut la best sangat guna lotion ni.. Bukan guna untuk anak² je, ibu pun terjebak sekali😁

#stokisAsmakMelaka





No comments:

Post a Comment