Monday, January 11, 2021

Batuk ,kahak

 Dulu masa anak saya tiga bulan, kena demam, selsema, batuk & kahal. Lengkap semua 1 set. Masa tu muka saya je lah yg  selalu beratur pergi klinik sebab anak kena nebuliser. 


Anak dah 6 bulan pun masih sama,  kena lagi batuk & kahak. Neb kena juga. Tapi lendir memang lama nak hilang. 


Sampailah berjumpa dengan Minyak Herba Asmak ni, ada kawan recommend. Alhamdulillah anak muntah kahak memang banyak. Lepas je pada tu, anak saya sihat, dah tak ada bunyi kahak lagi. 


Memang mudah sangat cara nak guna. Titis, sapu dan gosok di pada ubun2 anak, bawah hidung, bahagian dada dan tapak kaki anak. Produk ni tak panas, cuma berangin je. Sesuai sangat untuk anak kecik. 


Alhamdulillah akhirnya, saya dah jumpa solusi untuk anak saya. Minyak Herba Asmak memang pilihan saya👍🏻


Risau dan gusar akan batuk dan kahak anak? Boleh klik link di bawah cuba produk ini, insyaAllah membantu☺


#minyakasmakcodmelaka 

#stokisAsmakMelaka




No comments:

Post a Comment