Sunday, February 17, 2019

Kisah Kejayaan Saya bersama Asmak

Hari yang bersejarah dalam hidup saya
Untuk kali ke-2 mendapat Award ini.

Tempat yang sama dan hadiah yang lain tahun ini!

Penghargaan yang saya dapat dalam asmak sempena Asmak Grand Award 2019 di Awana Genting Highland 16.2.19.

🏆Reward Stokis Asmak
🏆Reward Personal Sale Asmak

Tidak lupa tahniah kakak anak ibu tapau  🏆hadiah tempat Pertama pertandingan mewarna Asmak semalam😘

Terima kasih CEO dan bos Asmak di atas penghargaan yang saya dapat kali ini.
.
Terima kasih Tim #JutawanMHAM
Terima Kasih Suami,Mak Ayah,Adik2,Anak2 ibu, kerana always support dan tanpa Beliau mungkin saya tidak akan berada di pentas AGA yang begitu gah semalam.
.
Sayangnya..! saya dengan bisness Asmak ni..
.
#Sebab Dalam Asmak..ukhwah yang terjalin adalah datang dengan sendiri.
.
#Sebab Dalam Asmak..Kami berjemaah di dalam bisnes seperti adik beradik.

#Sebab Dalam Asmak.. keadilan untuk bisnes itu ada!

#Sebab Dalam Asmak..Mempunyai Founder@Leader yang sentiasa ada untuk kami dalam segala hal.

#Sebab dalam Asmak..Kami mempunyai matlamat BIG WHY yang sama dalam membantu orang yang memerlukan produk Asmak kami.

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah.

One Day! InshaAllah kita semua pon boleh berjaya dalam apa jua bidang..

Yang penting!
Minat
Usaha Tanpa Jemu
Jalan Kedepan
dan Terus konsisten🎊🎉

Tahniah rakan2 Asmak yang lain di atas penganugerahan ini.

Jumpa lagi di AGA 2020 InshaAllah.

#StokisAsmakMelaka
#AsmakGrandAward2019










No comments:

Post a Comment