Saturday, February 29, 2020

Asmak Grand Award 2020

29.2.2020-Tahun lompat 4 tahun sekali,tarikh cantik dan akan menjadi ingatan dalam memori hidup saya😘

Untuk kali ke-3 mendapat Award ini.

Tempat yang sama dan hadiah yang lain tahun ini!

Penghargaan yang saya dapat dalam asmak sempena Asmak Grand Award 2020 di Awana Genting Highland.

🏆Reward Stokis Daerah Asmak
🏆Reward Personal Sale Asmak
🏆Reward blogger

Tidak lupa tahniah anak2 ibu dapat hadiah saguhati dan kakak tapau  🏆hadiah tempat Pertama pertandingan mewarna Asmak semalam😘

Terima kasih CEO Nor Fazilah Abd Mohd dan bos Asmak en Mohd Selodi Md Ghazali di atas penghargaan yang saya dapat kali ini.
.
💓Terima kasih Tim #JutawanMHAM
💓Terima kasih regular custemer saya yang tidak jemu2 support bisnes Asmak saya😭
💓Terima Kasih Suami sedia menjadi tulang belakang saya untuk bisnes Asmak yang sudah masuk tahun ke 5,dan Dia sudi bawa saya ke AGA walaupon Dia demam semalam.
Dan kerana Dia juga saya sampai ke Pentas AGA itu!
.
Tidak lupa...Mak Ayah,Adik2,Anak2 ibu, kerana always support dan tanpa Beliau mungkin saya tidak akan berada di pentas AGA yang begitu gah semalam.
.
Sayangnya..! saya dengan bisness Asmak ni..

Sungguh luar biasa tengok semangat satu team Asmak bila bersatu..
Susah saya nak lupakn Asmak..
Sebab inilah ukhwah yang di cari.
Satu Malaysia termasuk Sabah Sarawak dan Singapore kami bergabung..
*#weAreFamily* .

Tahniah kepada semua..
Dalam Asmak kita boleh jadi Luar Biasa
sebab... anda adalah yang terbaik dikalangan yg terbaik..👏🏻👏🏻Syabas!

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah.
ALLAHUAKBAR😭

One Day! InshaAllah kita semua pon boleh berjaya dalam apa jua bidang..

Yang penting!
Minat
Usaha Tanpa Jemu
Jalan Kedepan
dan Terus konsisten🎊🎉

Tahniah rakan2 Asmak yang lain di atas penganugerahan ini.

Jom Tim JutawanMHAM kite ke pentas AGA 2021 akan datang...InshaAllah.😘🎊🎉

#WeAreFamily
#AsmakGrandAward2020


No comments:

Post a Comment